Neeruti ja Vormsi

Sabaidi [Andrus Pilt] Täna viskasin Stravas pilgu hooaja statistikale peale. 6-nda augusti seisuga on läbitud kilometraaz alla kahe tuhande kilomeetri. Ei mäletagi, millal viimati nii vähe rattaga sõitsin. Aga see selleks. Ausalt öeldes pole ka eriti aega olnud trenni tegemiseks. Kui õnnestub, siis teen järgmisel hooajal come back‘i. Samas katteta lubadusi ei tahaks ka anda. Come

Kõige valusam kokkupuutepunkt

Kui olin eelmise postituse juba valmis kirjutanud ja avaldanud, meenus äkitse, et vast olulisima vidina olin ära unustanud – sadula. Siis aga mõtlesin, et see on nii tähtis asi, et see väärib omaette artiklit. Käin suviti matkamas ning kuna meie seltskonnast olen mina ainuke, kes rattasõiduga rohkem tegeleb, siis on tagumiku valutamine matkadel tihti läbiv

Investeeringute (ära)tasuvus

Ma olen tänaseks rattaharrastusega vähe aktiivsemalt tegelenud umbes 7-8 aastat, nendest 4 aastat osalenud võistlustel, ühe ratta olen sõitnud vanarauaks, teise maha müünud. Panen siia kirja mõned read enda kogemustest erinevate lisadega, kas neist on olnud kasu või kas nendesse kulutatud raha ka küünlaid vääris. 1. Kõige esimene upgrade, mille enda rattale lisasin olid clipless

Käisin Saku 100 sõitmas

[Andrus blogib]: Polegi ammu midagi blogisse kirjutanud. Vaatasin Stravast järgi, et viimane võistlus oli Haanja 100 miilisõit, mille ka sisuliselt katkestasin, sest külmetushaigus ei võimaldanud 100 miili ära sõita. Õnneks sain 100km täis ja sain ikka aja kirja. Esialgu polnud plaanis Saku 100-l sõita, aga kuna Tamur arvas, et äkki õnnestub see aasta mahumeistrite tiitel

HEEC Kuusalu RM ’17- saades osaks ajaloost

Sellist sõitu nagu täna, ei ole minu elus kunagi olnud ja vaevalt ka vanakooli meestel nagu Massa ja Kodar See et suured mehed panevad segast ja nutavad, sellist pilti annab otsida.Sellised emotsioonid,pingutus ja kannatus mida täna nägin on omaette kogemus. -Caspar Austa- Aeg-ajalt saatus naeratab ning viib meid erakordsete sündmuste keskmesse. Tihti ei pruugi me

Ettevalmistus eelseisvaks hooajaks – jõutreening

Minu 2016 aasta rattasõidu hooaeg sai piduliku lõpu Kodasoo-Ruu sõiduga 5.novembril ning alates sellest ajast olen tegelenud järgmiseks hooajaks ettevalmistuste tegemisega. Andres ja Kajar näivad olevat keskendunud Zwifti abil siseratta kilomeetrite kogumisele, siis mina olen läinud veidi teist teed. Esiteks võtsin kuuks ajaks trennist pausi. Kui nüüd tagantjärgi mõtlema hakata, siis see treeningpaus algas juba

7 järve kross, ehk kuidas üle saada hirmust raja ees

Ma ei pea ennast singlitel, ega üldse tehnilistel radadel tugevaks. Pigem naljatamisi rääkinud, et minu plussiks on pikad kruusasirged ja eriliselt tugev olen sirgetel kruusa laskumistel. Olgem ausad, võrreldes keskmise ratturiga, kes kaalub modellimõõtu preilinast vaid veidi rohkem, töötab laskumistel gravitatsioon tugevalt minu kasuks. Seetõttu olin siiani igast nikerdamise sõitudest üldjoontes mööda vaadanud. Kui nüüd

H100 (miilisõit)

Ma arvan, et see võis olla kuskil suve hakul, maikuus, kui Tarmo ütles, et lähme sõidame miili. Kaua ei mõelnud, ütlesin: “Loomulikult” 🙂 Umbes augusti keskel hakkasin kõhklema, kas on ikka hea mõte 100 miili sõita. Aga mingil kummalisel kombel, raske on seda seisundit ka praegu kirjeldada, ma 100 kilomeetri peale ennast ringi ei reganud.

TRM 2016 ehk legendaarne Tartu rattamaraton

Kalle blogib Eelmisel aastal välja võideldud 1326. koht tekitas sisemise kohustuse ka sellel aastal osaleda. Loomulikult oli kohal ka motiveeriv mass Sportlove klubi rattafanaatikuid, no ei saa ju samal ajal lihtsalt kodus vedeleda, ehkki mis seal salata, kerge kiusatus vahepeal tekkis 🙂 Viimane stardigrupp oli 2015. aasta tulemusele toetudes asendunud viienda koridoriga. Kui mullu tuli hakata

Energiasüst HEEC Kalevipoja stiilis

Kalevipojal tegin eelmisel aastal EC kõige parema tulemuse. Enne võistlust lubati, et tuleb kruusaralli, mis mulle igati sobis. Kui Laiuse mäest eelmisel aastal läksin jalgis üles, sai sel aastal endale vaikselt lubatud, et tuleb ikka sõites see tõus võtta. Laupäeva hommik algas üllatusega, kui ratast seinalt alla tõstes ei tahtnud tagumine ratas ringi käia. Võtsin